pondělí 2. listopadu 2009

Pomsta ségře




Muhuhuhahahaaa, vkládám zde toto video jako pomstu ségře, která ještě ze svých stránek, i po výzvě, nestáhla jistou fotku. Na videu je, kromě rozhovoru o dobré anglické =)), ke konci právě ona, která neudržela svůj projev před kamerou, a video je nahráno v prosinci roku 2006 a fotka vyfocena v únoru 2007.

Pokud ji nestáhneš, tento příspěvek tu bude tak dlouho, dokud blog nezruším... Věř, že mám ještě spoustu materiálu, který bych mohla zveřejnit, takže si rozmysli, jestli chceš mít tu fotku se mnou stále na svých stránkách. Pro připomenutí: Mr. Pupa apod... =D :-D =D

Muhuhuhuhuhahahahaaa!!! (představte si ďábelský smích :))

4 komentáře:

  1. Nech to tu, čurám u toho smíchy :D :D


    K předchozí diskuzi: však jasně, já vím, jak si to myslela, samozřejmě to je někdy i tak, jak píšeš, jen prostě ale vím, že to chodí i jinak:)

    OdpovědětVymazat
  2. Občas je sranda mít ségru, ještěže ta moje nemá moje fotky :-D

    OdpovědětVymazat
  3. :-D :-D :-D vy se teda máte rády, co?:-D Ale vím jaké to je, taky mám sestřičku:-D

    OdpovědětVymazat